قوانین و مقررات

شرایط و ضوابط استفاده از سایت

۱.  استفاده از فروشگاه اینترنتی کالابلانکا به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

۲.  خرید کالا از فروشگاه اینترنتی کالابلانکا بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

۳.  خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی info@kalabelanka.ir درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.

۴.  اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی کالاهای ارائه شده از شرکت های سازنده اخذ گردیده است، ممکن است اطلاعات موجود یا ارائه شده در فروشگاه اینترنتی کالابلانکا در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد، فروشگاه اینترنتی کالابلانکا مسئولیتی در قبال اطلاعات ارائه شده برعهده نخواهد گرفت. این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.

۵.  کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

۶.  فروشگاه کالابلانکا هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

۷.  تمام ابزاری که در فروشگاه اینترنتی کالابلانکا با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش کالا باشد.

۸.  سایر سایت ها و لینکهایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به کاربر در فروشگاه لینک شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اینترنتی کالابلانکا مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.

۹.  ارتباط فروشگاه کالابلانکا با کاربران از طریق kalabelanka.ir بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.

۱۰.   فروشگاه اینترنتی کالابلانکا به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا

۱۱.   از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی کالابلانکا سایت KalaBelanka.ir به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

۱۲.   فروش کالا بر مبنای نوع و مقدار و یا هر متغیر دیگری که در برگه خرید کالا وجود دارد صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی کالابلانکا درج نموده است.

۱۳.   فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و نوع پرداخت هزینه کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.

۱۴.   ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق قیمت موجود در سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا است.

۱۵.   مکان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه اینترنتی کالابلانکا درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان تحویل دهد. عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.

۱۶.   در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

۱۷.   خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

۱۸.   خریدار موظف است در حالت پرداخت در محل، مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.

شرایط حمل و تحویل کالا

۱.  مشتری می‌تواند در حین فرایند خرید، بر اساس نیاز خود جهت دریافت سفارش، نوع و چگونگی دریافت کالا را انتخاب نماید. انواع روش‌های دریافت کالا که در زیر آمده‌اند، توسط مشتری قابل انتخاب می‌باشند:

  • تحویل حضوری: مشتریانی که امکان مراجعه به آدرس شرکت را دارند، می‌توانند جهت دریافت کالای خود به نشانی شرکت که در سایت قرار داده شده است، حضور یابند.
  • حمل با باربری: مشتریان در صورت تمایل می‌توانند با انتخاب این گزینه کالای خود را توسط باربری دریافت نمایند. بنابراین مرسوله‌ی ایشان به انبار باربری شهر ذکر شده توسط مشتری ارسال خواهد شد. هزینه حمل کالا توسط باربری به صورت پس کرایه و به عهده مشتری می‌باشد.
  • پست سفارشی: کلیه مشتریان می‌توانند سفارش خود را توسط پست سفارشی دریافت نمایند. مدت زمان دریافت سفارش در پست سفارشی حدوداً ۵ روز کاری پس از ارسال سفارش است. هزینه پست سفارشی در فرایند خرید به مشتری اعلام و از ایشان دریافت خواهد شد.
  • پست پیشتاز: کلیه مشتریان  می‌توانند سفارش خود را توسط پست  پیشتاز دریافت نمایند. مدت زمان دریافت سفارش در پست پیشتاز حدودا ۲ روز کاری پس از ارسال سفارش می‌باشد. هزینه پست پیشتاز در فرایند خرید به مشتری اعلام و از ایشان دریافت خواهد شد.

۲.  پس از اینکه مشتری از طریق فروشگاه کالابلانکا ، سفارش خود را ثبت کرد، با توجه به نوع انتخاب خود جهت تحویل کالا، سفارش ارسال و یا بطور حضوری تحویل خواهد شد. 

۳.  حمل کلیه سفارشات، با توجه به انتخاب مشتری توسط پست (سفارشی یا پیشتاز) و یا باربری صورت می پذیرد و فروشگاه اینترنتی کال‌ابلانکا هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط پست یا باربری ندارد.

۴.  برای هر محموله یک شماره رهگیری پستی یا شماره بارنامه صادر می گردد که این شماره رهگیری بوسیله ایمیل یا پیامک برای مشتری ارسال می‌شود. مشتری می‌تواند برای رهگیری مرسوله‌ی خود به سایت پست مراجعه یا با باربری مربوطه تماس حاصل نماید.

۵.  مدت زمان تحویل مرسوله‌ها بین دو تا چهار روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می‌باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد)

۶.  مکان تحویل کالا در همان آدرس اعلام شده توسط مشتری (در حالت ارسال پستی) یا انبار باربری همان شهری است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید. این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به پست یا باربری به هیچ وجه قابل تغییر نمی‌باشد.

۷.  هزینه حمل در ارسال‌های پستی از قبل دریافت می‌گردد و در ارسال با باربری بصورت پس کرایه می‌باشد و مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقداً دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط باربری و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می‌شود و فروشگاه کالابلانکا هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

۸. ارسال سفارشات ثبت شده از شهرهای ذیل (در صورت انتخاب حمل مرسوله با باربری)، در روز بعد انجام می‌گیرد و مابقی شهرها فقط از طریق پست امکان ارسال دارند. لیست شهرها بدین صورت است: 

ابهر، اراک، اردبیل، ارومیه، ازنا، اسالم، اصفهان (صفه)، اصفهان (کاوه)، اندیمشک، اهر، اهواز، ایرانشهر، ایلام، آبادان، آباده، آزادشهر، آستارا، آق قلا، آمل، بابل، بابلسر، بانه، بجنورد، برازجان، بروجرد، بروجن، بناب، بندر انزلی، بندرعباس، بندرماهشهر، بهشهر، بوشهر، بوکان، بیجار، بیجار، بیرجند، پارس آباد، پره‌سر، پونل، پیرانشهر، تالش، تبریز، تربت جام، تفرش، تنکابن، جلفا، جهرم، جیرفت، چالوس، چوکا، خرم آباد، خرمشهر، خلخال، خمین، خوی، دامغان، درود، دزفول، دیوان‌دره، رامسر، رشت، رضوانشهر، رفسنجان، رودسر، زاهدان، زنجان، ساری، سبزوار، سراب، سربندر، سقز، سلماس، سمنان، سنندج، سیرجان، شاهرود، شاهین دژ، شاهین شهر، شبستر، شهربابک، شهرضا، شهرکرد، شوشتر، شیراز، عسلویه، علی آباد کتول، قائم شهر، قزوین، قم، قوچان، کاشان، کاشمر، کرج، کردکوی، کرمانشاه، کرمانشاه، کلاله، گالیکش، گچساران، گرگان، گلپایگان، گناوه، گنبد، لاهیجان، لنگرود، ماکو، محلات، محمودآباد، مراغه، مرند، مریوان، مسجد سلیمان، مشهد، ملایر، مهاباد، مهریز، میاندوآب، میانه، میبد، مینودشت، نایین، نجف‌آباد، نقده، نیشابور، همدان، یاسوج، یزد.

گروت

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا

الف) برگشت کالا (حق انصراف)

۱۵.   قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

۱۶.   بعد از ارسال کالا: کالای خریداری شده به مدت ۱ روز  (به شرط باز نشدن بسته بندی کالا و درصورت عدم هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی آن) از تاریخ تسلیم کالا حق انصراف داشته و به محض استفاده از حق انصراف، فروشگاه اینترنتی کالابلانکا بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به شما مسترد خواهد کرد و تنها هزینه ی تحمیلی بر مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. (ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک)

ب) گارانتی

۱۷.   مدت گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده و در برگه خرید کالاها درج شده است (در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد) اکنون چنانچه کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد و دچار مشکلی باشد، خریدار می‌بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از کالابلانکا اقدام نماید.

لوگوها

منو محصولات