پرسش های متداول ثبت سفارش

چطور در کالابلانکا سفارش خود را ثبت کنم ؟

از حساب کاربری وارد پروفایل خود شوید.
محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

چطور از سفارشات خود مطلع شویم ؟

از حساب کاربری وارد پروفایل خود شوید.
از گزینه سفارشات از خرید های خود مطلع شوید.
  * توجه داشته باشید بعد از هر ثبت سفارش ایمیلی حاوی اطلاعات خرید ، نوع کالا ، شماره فاکتور ، روش پرداخت و … برای شما ارسال میگردد.
(در صورت عدم نمایش ایمیل در صندوق ورودی ایمیل به قسمت هرزنامه ها-spam مراجعه کنید)

آیا امکان خرید حضوری در محل شرکت وجود دارد ؟

 خیر، به علت ارسال کالاها از انبار های شرکت امکان خرید حضوری در محل شرکت وجود ندارد.

آیا میتوان بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را داد ؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

در چه ساعاتی امکان خرید وجود دارد ؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

  • توجه داشته باشید ساعات پاسخگویی آنلاین واحد پشتیبانی کالابلانکا متفاوت است. 

می‏‌توانم سفارش را تلفنی ثبت کرد؟

 خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست

چطور میتوان سفارش را بصورت اینترنتی پرداخت کرد ؟

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :
  • شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
  • رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
  • CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
  • تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

آیا میتوان بجای خود، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی نمود ؟

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

چطور میتوان سفارش را پیگیری کرد ؟

وارد حساب کاربری خود شوید.
روی گزینه سفارش ها کلیک کنید.
در این قسمت با زدن روی گزینه  نمایش میتوانید جزییات سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

لوگوها

منو محصولات